Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.

De acum poți plăti și cu Apple Pay sau Google Pay.


Suntem și aici dacă ai nevoie de ajutor suplimentar din partea platformei.

Tel mobil: +4 0750 454 885

Tel fix: +4 0237 700 023 (de luni până vineri între orele 10:00 și 17:00)

Email: info@flov.ro

Contact Flov

Ne poți urmări (sau contacta) și în social media prin Instagram, Facebook și Linkedin.

Întrebări frecvente.

Ce se întâmplă când destinatara nu este în localitate?

În cazul în care destinatara nu este în localitate livrarea se va amâna pentru mai târziu sau pentru următoarea zi.

Dacă destinatara nu răspunde la telefon, livratorul va contacta destinatara ulterior și va reprograma livrarea în funcție de disponibilitate. Pentru localitățile cu cost de livrare este necesar să vă asigurați că destinatara se află în localitate în ziua și în intervalul orar selectat.

Care este intervalul de livrare?

Intervalul de livrare se selectează în pagina de finalizare a comenzii, livrarea nu este posibilă la o oră fixă sau într-un interval mai restrâns decât cel selectat.

În zile foarte aglomerate precum 8 martie, intervalul de livrare este extins până la 8:00 – 19:00, în acest caz florile vor ajunge fără probleme la destinatară atât timp cât aceasta se află în localitatea selectată în bonul de comandă, chiar dacă adresa va fi diferită.